- podići svijest učenika o postojanju i značaju mikrosvijeta;
- upoznavanje s opasnim uzročnicima bolesti i putevima njihovog širenja;
- upoznavanje učenika s važnošću stručnog, naučnog, globalnog i osobnog pristupa u sprečavanju širenja zaraznih bolesti;
- usvajanje odgovornog ponašanja prema svome i tuđem zdravlju u školi, porodici, društvu i okolišu.
- analiziranje potencijalnih opasnosti biološke opasnosti i načina prevencije;
- osposobljavanje učenika za prosuđivanje i vrednovanje informacija u javnom medijskom prostoru;
- popularizacija nauke i istraživanja u STEM području kroz istraživački rad učenika;
- razvijanje saradničkog odnosa među učenicima, te učenicima i mentorima;
- razvijanje i usavršavanje digitalnih kompetencija kroz izradu digitalnih video i audio materijala;
- poticanje komunikacijskih i prezentacijskih vještina; stručno usavršavanje učitelja, nastavnika i stručnih suradnika.